17 Απρ 2014

ΟΙ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΕΣ... ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ



Παρατηρείτε σχεδόν σε όλες τις εκκλησίες το φαινόμενο με τις ενοικιαζόμενες... καρέκλες από τις θεοσεβούμενες και τους θεοσεβούμενους, που θεωρούν ότι η θέση πρέπει να τους περιμένει ακόμα κι αν δεν είναι εκεί…!!!

Χαρακτηριστικό παράδειγμα έχουμε φυσικά και στο χωριό μας… με τις δήθεν χριστιανές και χριστιανούς να αρπάζουν την καρέκλα, λες και είναι δικιά τους.

Φυσικά αυτές τις άγιες ημέρες που οι εκκλησίες ασφυκτιούν από κόσμο, το φαινόμενο γίνεται ποιο έντονο. Πρόσφατο παράδειγμα, σήμερα που ήμουνα στο χωριό, κάποια στιγμή συνάντησα κάποιο συγγενικό μου πρόσωπο… μετά την καθιερωμένη χαιρετούρα του είπα… θα πας στην εκκλησία..? και η απάντηση που μου έδωσε… δεν πάω παιδί μου γιατί δεν μπορώ να βλέπω τόσο εγωισμό ειδικά μέσα στην εκκλησία… κι όταν ρώτησα ξανά, μα γιατί το λες αυτό...? μου απαντάει: <<προχθές είχα πάει στην εκκλησία και καθώς άναψα το κερί μου, βρήκα μια καρέκλα κενή και κάθισα… αμέσως με πλησιάζει μια (κυρία) και μου λέει, αυτή η καρέκλα είναι της (τάδε) αλλά δεν έχει έρθει ακόμα….!!!!>>

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κυρία που θα ερχόταν ήταν 20 χρόνια νεότερη…..!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: