15 Απρ 2014

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ



Στις 2 Ιανουαρίου με ανακοίνωση που τότε εξέδωσα,  είχα πει ότι σκεφτόμουνα να συμμετάσχω πιθανά στις επόμενες Δημοτικές εκλογές και συγκεκριμένα στην τοπική κοινότητα Δεματίου.

θα  επανέλθω σήμερα γιατί πολλοί από εσάς με ρωτάτε ακόμα αν θα είμαι τελικά υποψήφιος, και θα σας πω, ότι δεν θα είμαι υποψήφιος, και ούτε στηρίζω κάποιο υποψήφιο.

Είμαι ένας απλός, ανεξάρτητος δημότης και τίποτα άλλο.

Οι λόγοι που δεν θα είμαι υποψήφιος.. είναι καθαρά προσωπικοί και δεν κάνω πλάτες σε κάποιους όπως ακούγεται από μερικούς - μερικούς…!! 

Καλώ όλους εσάς που θα ασχοληθείτε τελικά με τα κοινά...  να αφήσετε στην άκρη...  τα μου είπε ο τάδε, και τα του είπε ο τάδε... και δουλέψετε τον προεκλογικό σας αγώνα χωρίς να διχάσετε κι άλλο το χωριό... και κοιτάξτε το συμφέρον του τόπου μας από όποια παράταξη κι αν ανήκετε.

Με εκτίμηση
Γιώργος Κανακαράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: