5 Μαΐ 2014

ΜΗΝΥΜΑ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤΥΛΙΑΝΑΚΗ ΥΠ. ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ

Μιχαήλ Στυλιανάκης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Δήμος Μίνωα Πεδιάδας

       Φίλες και φίλοι συνδημότες,
Οι Δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου 2014 θα είναι καθοριστικές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση και ιδιαίτερα για το δικό μας Δήμο“Μινώα Πεδιάδας” διότι:
  • Διαθέτει ενεργό πληθυσμό
  • Έχει πλούσια πολιτιστική κληρονομιά
  • Διαθέτει εκλεκτής ποιότητας γεωργικά και κτηνοτροφικά προϊόντα που μένουν στην αφάνεια (λάδι, σταφύλια, κρασί, τυρί, γάλα κ.α.)



  • Προσφέρει αρκετές ευκαιρίες για ανάπτυξη τουρισμού (χειμερινού, εκκλησιαστικού, ορειβασίας, πεζοπορίας κ.α.)
Όλα τα παραπάνω για να βρουν λύση και να δώσουν πραγματικές θέσεις εργασίας και όχι υποσχόμενες, χρειάζονται υποψήφιους Δημοτικούς Συμβούλους έντιμους, δραστήριους, προοδευτικούς, οραματιστές, που να νοιάζονται, να ενδιαφέρονται και να αγωνιούν για το μέλλον αυτού του τόπου και των παιδιών του.
Ένας από αυτούς είμαι και εγώ που κατέρχομαι υποψήφιος με το συνδυασμό “Δημοκρατική Συνεργασία” του Χαράλαμπου Γιαννόπουλου, ενός ανθρώπου που διαθέτει εμπειρία, ήθος, όραμα για αλλαγή των σημερινών δεδομένων για όλες τις Τοπικές Κοινότητες του Δήμου.
  •  Διετέλεσα δύο τετραετίες Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Δεματίου (1998-2006) και το έργο που επιτελέστηκε,άλλάξε την όψη του χωριού
  • Διετέλεσα Γραμματέας Δημοτικού Συμβουλίου του τ. Δήμου Αρκαλοχωρίου
  • Είμαι πτυχιούχος της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Ηρακλείο
  •  Έχω διετή μετεκπαίδευση στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Αθηνών και εξομοίωση πτυχίου στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Ρεθύμνου 
  • Υπηρέτησα όλη μου τη διδασκαλική θητεία ως Διευθυντής σε διάφορα Δημοτικά σχολεία της Κρήτης και αποχώρησα από την υπηρεσία ως Σχολικός Σύμβουλος Σητεία 
  • Αρθρογραφώ στην εφημερίδα “Πατρίδα” του Ηρακλείου
Είμαι παντρεμένος με τη Μαρία Ρουσάκη συνταξιούχο εκπαιδευτικό και έχουμε ένα γιό το Μηνά που είναι χημικός στο ΤΕΙ Ηρακλείου και μια κόρη τη Μαρινεύα, που είναι καθηγήτρια Φιλολογίας.
Σήμερα ως συνταξιούχος εκπαιδευτικός με γνώση και εμπειρία, ζητώ την ψήφο σας για να έχω μια θέση στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο και να είμαι συνεργάτης και σύμβουλός σας για να προωθήσουμε μαζί τα προβλήματα του τόπου μας και να βρουν λύση.

Με εκτίμηση,
Μιχαήλ Στυλιανάκης

Κιν.: 6932892883
micstylianakis@gmail.com



Δεν υπάρχουν σχόλια: